pátek 28. července 2017

SKŘÍŇ

Nutně potřebuju do našeho chalupového pokojíku skříň.
Teď jsem si uvědomila, 
že jsem vám ještě nikdy nevyprávěla příběh naší chalupové ložnice.
Ložnice je ohromná s krásnou dřevěnou postelí.

Její ohromnou výhodou je, že sousedí s koupelnou a s WC.
Jenže..
v tom je právě ten problém.
V době, kdy jsme hlídali naši babičku Máňu,
tu, která se dožila skoro 102 let,
nebylo myslitelné,
aby obývala pokoj nahoře v patře.
Dole je taková velká obytná místnost, 
ale místo na spaní zde není.
Pak je ještě v přízemí pokojíček,
kterému jsme při stavbě začali říkat slepičárna,
protože se tam leze po schůdkách
a nad celým pokojem jsme udělali ještě další obytný prostor.
Než se člověk dostane do postele musí prostě sejít schůdky.
No a to byl problém.
Tak nezbývalo nic jiného než ubytovat Máňu v naší ložnicové posteli
a darovat ji ložnici.
My v tu dobu přebývali kde se dalo.
Většinou nahoře,
když nejezdil Péťa.
...
Postupem času nám začalo to stěhování vadit,
hlavně mně,
a tak jsme si upravili " slepičárnu" sami pro sebe.
Koupili jsme velikou postel 
a vlastně zjistili,
že se tam už skoro nic jiného nevejde.
Když zemřela Máňa,
mohl nastat čas, kdy bychom se nastěhovali zpátky.
Mně se už ale nechtělo.
navíc jsme věděli,
že za čas bychom řešili stejnou situaci se Standovou mamkou,
a tak jsme ji ložnici přenechali.
Zůstali jsme dole.


po schodech až skoro do postele..
schody, kam se podíváš:o)


 ...
V pokojíčku se mi líbí,
ale chybí mi skříň.
Máme sice nahoře šatnu,
ale běhat pro každou věc se mi tedy nechce.
Skončilo to s kufry na zemi
a věčným kramařením v nich.


...
Rozhodla jsem, že takhle to dál nejde.
Jenže co dát dovnitř,
když se tam klasická skříň podle manžela nevejde.
Našla jsem toho tolik
a manžel to vždycky zavrhl.
...
No a minulý týden jsem našla zahradní domek.
Ten se manželovi moc zalíbil.
Popravdě myslím,že se mu líbila cena.
1250 korun.
No nekupte to.
Tak hned dva.
...
Včera dorazily.
Už kvalita prken naznačuje,
že jsou opravdu zahradní :o)!
...
Hodlám se s ním poprat.
Natřít, dozdobit...snad na ně neudělám kolečka:o)).
No uvidíme.
...
Dnes manžel jeden sestavil.
Myslím, že kdybych z něj sundala police,
tak bychom v nich mohli držet u chalupy čestnou stráž:o))!
Pokud nepřijde jeden do pokojíčku,
tak se pro ně určitě najde uplatnění za chalupou.
Na nářadí, polstry od křesel apod.



kdo by nechtěl mít takovou krásnou kadibudku uvnitř místnosti, že? :o))



Sama jsem na to moc zvědavá:o)..
jakou blbost jsem to zase vymyslela:o).
Myslím, že si nejeden člověk teď právě klepe na čelo.
Možná se ani nedivím.
Manžel, řekl, že je dobrý, že mají domky petlice 
a dají se vyndávat regály.
Prý, když budou holky zlobit, 
ví, kam s nima:o).
Samozřejmě si dělal legraci!
...
Užijte si krásný páteční den!
Já si moc přeji, 
aby byl aspoň trochu slunečný .
Ten svět je hned hezčí.
Mimochodem, kytičky jsou už tak nacucaný vodou,
že ji musím i vylévat.
A holčičky se tak těšily, že je budou zalévat.
...
Inka
💓



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.