neděle 1. dubna 2018

ZAJÍČEK A BERÁNEK

Musím napsat, že se moc krásně čtou 
ty vaše chvály:o).
Jenže ne všechno je tak růžové..
Chvíli jsem váhala,
jestli mám tuhle hrůzu publikovat:o).
Nakonec legrace přece musí být, ne?
..,
Recept jsem si tentokrát našla na netu.
Chtěla jsem beránka ořechového.
Tento recept měl celých pět hvězdiček.
...
Jak dopadl vidíte sami:o)
Těsto doslova vyteklo
a uvnitř ve formách skoro nic nezůstalo.




 A toto je konečná mutace beránka a zajíčka
v rozdrobeném stavu.
Chutná ale skvěle!
:o))


 Mazanec už je snědený 
a chystám se dělat další.
Jsem zvědavá, zda bude má "šikovnost" pokračovat.
O beránka a zajíčka už se letos znovu nepokusím!
To vím docela jistě!
...
Mějte krásný hod velikonoční..
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.