neděle 15. dubna 2018

NA ZAHRADĚ

to žije..







Holky všechno berou do ruky..
šneky, ještěrky, slepýše. Nic z toho jim nevadí!
Ovšem pavouci a mouchy, to úplně šílí.
Domeček, který byl postaven k tomu,
aby si hrály si právě mouchy a pavouci zamilovali
a holky tam kvůli těmto potvorách vůbec nechtějí.
...
Bojím se, aby z domečku nebyl za chvíli dřevník:o)!


 Maják už má svoje místo


kochám se krajinou..
Pomalu se začíná zelenat..






Nakoupila jsem pnoucí růže..
hodně růží..
Teď vůbec netuším,
kam je mám zasadit.
Mám šílené dilema..
Totéž s keříky rybízů
a s keřem arónie.
...
Najít správné místo,
kde by se mi to líbilo,
kde by se "tomu" dařilo
a kde by to nepřerostlo do gigantických rozměrů
a netlačilo to do něčeho jiného.
Tak to je můj veliký a stálý problém:o).
...
Užijte si hezkou neděli 
a já to jdu někam zasadit:o)!
Inka
💓

1 komentář:

  1. Jsem ráda, že mi na zahradě takové zvířecí návštěvy nemáme. Asi bych se zbláznila. Hadů se strašně bojím. A představa, že sedím v pergole, piju kafe a něco by mi přelezlo přes nohu, tak to bych tam už nešla :-D . A to pergolu miluju. Potřebovala bych ještě vybrat nový zahradní nábytek, který by byl pěkný a pohodlný. Nemáte nějaké doporučení? Já jsem koukala na https://www.avenberg.cz/k61-zahrada-zahradni-nabytek a líbí se mi ratonový.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.