sobota 21. dubna 2018

LÁSKA NA STŘEDNÍ

Střední škola,
to už bylo jiný kafe!
Shrnula bych studia pod jedním slovem,
a to - láska.
Bohužel ne k učení:o)!
Kluci se mi líbili vždycky.
Ve třídě jsme měli jen 9 " exemplářů" tohoto pohlaví.
První moje láska vydržela od chmelové brigády do prázdnin.
Student z vedlejší třídy..
...
Od druháku, to už mi bylo celých patnáct let
jsem mohla začít chodit na zábavy
(samozřejmě pod bedlivým pohledem mého bratra, to ale vždy záviselo na jeho stavu pokud zrovna s nějakou chodil, tak si mě moc nevšímal, pokud nechodil, tak se občas napil a taky jsem unikla z jeho hlídacích spárů, většinou byl ale jako ostříž).
Já byla v té době holka naivní.
Snad bych se dnes mohla charakterizovat i slovy 
" blboučká blondýnka" neb jsem si vlasy pravidelně ničila kysličníkem.
Dodnes si pamatuji na situaci,
kdy jsem tancovala s docela hezkým klukem,
když tu on se začal jakoby dusit 
a že nemůže pořádně dýchat.
Že musí okamžitě na vzduch
a jestli bych nešla s ním,
aby se mu náhodou nepřitížilo..
A já samozřejmě šla.
Přece ho nenechám udusit, že?
Na vzduchu se mu najednou udělalo hned líp
a asi měl pocit, že umělé dýchání potřebuju já,
protože mě obrátil ke stěně oné tělocvičny,
kde se zábava odehrávala a začal mě dusivě líbat.
Jen Bůh ví, co by se stalo,kdyby do toho nevyšel můj brácha.
Kluka ode mne odtrhl 
a mne hnal před sebou se slovy:
" Ty děvko!"
Ještě doteď cítím to ponížení,
protože tak to opravdu nebylo..
Vždyť já chtěla jen zachraňovat!
...
To jen malá odbočka od studia, protože jak určitě víte,
všechno souvisí se vším.
Místo četby učebnic,
jsem často smolila zamilované dopisy, či si psala deník,
kde jsem zachycovala úžasné okamžiky svého života.
...
První rok gymnázia utekl jak voda 
a ze mě se stala průměrná žákyně.
Žádná hvězda jsem opravdu nebyla
a proplouvala docela lehce.
Dobrá je přece dobrá, ne?
...
Druhý ročník byl pro mě zlomový.
Dokonce tak zlomový, že nade mnou studium málem zlomilo i hůl.
V druhém ročníku začala matematika navazovat na znalosti ze základky.
( do té doby byly množiny, výroky atd.)
Jenže na jaké???, když já uměla jen tu rovnici od pana Novotného.
Mnohočleny mi neříkaly vůbec nic 
a to, co ostatní uměli levou zadní,
já a moji dva spolužáci ze stejné ZŠ ,od našeho legračního vyučujícícho matematiky,
jsme nedávali vůbec.
Navíc se mi ještě k tomu nechtělo učit,
vždyť láska byla něco tak krásného..
Skončilo to postupkou z matematiky,
která byla těsně před tzv. reparátem.
Přiznávám, bylo to o fous.
Postupku jsem udělala a postoupila do třeťáku.
UFFF!
....
Třetí ročník se zapsal do mého života
a vlastně doposud z něj "žiju".
Někdy v lednu byla naše třída pozvána spolužačkou na oslavu jejích narozenin.
Bylo to moc prima, všichni byli veselí
a vůbec se mi nechtělo z oslavy odjíždět.
Musela jsem, protože poslední autobus k nám domů
odjížděl v půl 11.
Spolužák mi nabídl doprovod.
Musím podotknout,
že nejhezčí spolužák,
Vzal mi tašku a celou cestu jsme si moc hezky povídali.
Ke konci cesty mě vzal najednou za ruku.
Možná jsem byla zaskočena,
ale vlastně moc hezky.
Byl nejen hezký,
ale i velmi milý a hodně holek po něm pokukovalo.
To, že si vybral mě, mě tehdy překvapilo.
Asi nejen mě, ale i všechny ostatní.
Netrvalo dlouho a my začali spolu chodit.
Studentská láska.
Krásná, pomalá.
Taková ta, jak pořád čekáte, co přijde..
A kdy..
První pusu jsme si dali na jarním plese skoro až za dva měsíce..
Tady bych použila rčení:
" Co se vleče, neuteče!"
Neutekl:o).
Mám ho doposud..
...
Byl hezký, milý a chytrý.
To byl pro mě kámen úrazu.
Připadala jsem si proti němu úplně " blbá".
Jeho výsledky se s mými nedaly vůbec srovnat.
Světe, div se!
Já se začala učit.
A ono to šlo.
Pomalu, ale šlo.
Navíc díky postávání u autobusu, když mě doprovázel,
jsem se perfektně naučila odzírat z jeho úst
a při mém zkoušení on jen otvíral pusu 
a já mluvila.
Nejlíp mi takhle šla chemie:o).
Tu on uměl skvěle.
...
Jsou činy, které se popisovat veřejně nedají,
ale vím, že si navždy budu pamatovat 20. července.
:o)
Láska se stupňovala 
a tak jsme prožili v podstatě celý zbytek studia na střední škole.
....
4. ročník a maturitu popíšu zase příště.
...
Jsme na chalupě 
a na záhonech bují smetánka lékařská.
Tu poznám, tak ji jdu vytrhat.
...
Už jsem zasadila korýtka.
Koupila si kamčatskou borůvku 
a hledám pro ni místo.
( je totiž už asi čtvrtá v pořadí - všechny mi zlikvidovali sekačkou:o).
...
Vy si užijte sluníčkový víkend
Inka
💓
zdroj Google

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.