středa 18. dubna 2018

HÁČEK

Je v tom vážně háček!
Začíná u mě stádium závislosti.
Budu muset asi brzdit!
..
To myslím vážně!
Tak jako feťák se těší na drogu,
tak jako gambler se těší až si zahraje,
tak jako závislák na hraní na PC,
tak já se těším na háček.
..
Háčkování medvědů mě dostalo
a to, že se mi rodí pod rukama, mi vážně činí radost.
Těším se z práce domů, že si večer zalezu, popadnu háček 
a zapomenu na všechno..
Vypnu mozek,
ruce kmitají
a práce přibývá..
...
Slíbila jsem si, že jiná klubíčka na medvědy už nekoupím:o).
Přesto jich tady mám ještě na dobrých šest.
Takže až je dodělám,
začnu dělat panenky :o).
Je to další výzva.
Rozhodla jsem se, že spotřebuji všechny svoje příze.
...
V žádném případě ale  nechci zanedbávat blog,
a vás - moje zlaté čtenáře!
...
Ještě k tomu háčku.
Nemám jen jeden :o).
Nedávno jsem si objednala celou sadu háčků
a je úplně super!
Opravdu si nemůžu vynachválit. 
Krásně se drží 
a pěkně " chytá" přízi.
Výborně se mi s nimi pracuje.
...
Tak a ještě dnes dokončit nožky 
a další bude na světě!





...
Všem Vám přeji krásný večer
a já už jdu na to!
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.