neděle 29. dubna 2018

DEGRADACE RUČNÍ PRÁCE

Tvořilky určitě ví, o čem je řeč.
Já nepíšu o své práci,
ale o ručně háčkovaných  dečkách,
které jsem nakoupila v sekáči za pouhých 20 korun. 
Celkem 3 dlouhé cca 2 metrové pruhy za 60 korun.
Né, že bych  si to neuháčkovala sama,
ale dalo by mi to jistě hodně moc práce 
a ještě bych spotřebovala hodně příze.
A tahle byla přírodní a velmi kvalitní.
Jakmile jsem háčkované pruhy objevila,
neváhala jsem ani minutu.
.....
Hlavou se mi honily ty hodiny,
které dotyčná věnovala své práci.
...
Hned jsem věděla, k čemu háčkované pruhy využiji.
Na chalupě v oknech mám látkové výplně.
Rok co rok je balím do látky
a rok co rok se mi látka od sluníčka  vyšisuje
a já opět sahám po jiné.
Pevně věřím,
že tato příze nevyšisuje 
a pokud ano,
tak to získá tu správnou patinu.
..
V oknech to vypadá krásně chalupově 
a já mám radost.
Podařilo se mi "obalit" 
celkem 9 oken.
Škoda, že to nevyšlo ještě na poslední dvě okna, která jsou dole.
Ale nevadí,
na ně není tolik vidět.
Jsou z boku.
...
Podívejte se na tu neoceněnou krásu.



 



Jak jste si možná všimli,
tak jsem dělala venku.
bylo totiž tak nádherně!
...
Pevně věřím, že i vy jste si užili krásný den.
A taky doufám,
že nám ještě krásné počasí vydrží.
Užijte si prima večer.
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.