pátek 9. března 2018

PAPRSKY


Nevím, jestli to máte tak jako já,
ale jakmile vysvitne sluníčko,
hned se cítím líp.
Dokáže vytáhnout nejen trávu ze země,
ale i mě ven:o).


Slunce je prostě jednou z mých srdečních záležitostí!





Zjistila jsem, že do ptačí budky mi chodí srnky.
Ptáci si klidně prozpěvují jak nejvýš mohou.
Stejně jsem je objevila.
Štěbetají na sebe ze stromu na strom..


 


jen trochu si cucnout:o))


 a ještě vrba, která není moje,
ale docela ráda bych ji odrbala:o))


Zapojila jsem se do týdenního focení
a snažím se lovit okamžiky..
...vybírám fotky
a hledám v hledáčku nějaký zázrak:o).
Zatím není...:o).
Ale i tak mě to ba..
jak by řekla naše Anička.
Vám přeji krásný pátek..
tak strašně rychle to letí 
a my už vlastně máme po prázdninách.
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.