pátek 16. března 2018

KDYŽ

moji žáci opustí po vyučování školu,
tak se vrhám do díla..
I když většinu času v týdnu mám po vyučování
kroužky fléten nebo keramiky,
přesto si mezi opravami sešitů a přípravami
najdu čas na tvoření 
a to hlavně před jarmarky.
...
Vím, že si spousta lidí myslí, že učitel vypadne ze školy pomalu se zazvoněním,
ale já to tak opravdu nemám.
Škola mi začíná 2x týdně od 6.45 hodin, protože vedu pěvecký sbor.
Ostatní dny jsem ve škole před sedmou.
Není den v týdnu,
kdy bych odjížděla před půl 4.
Do té doby totiž pracuje můj muž,
který mě odváží z práce.
...
Opravy sešitů, přípravy,
to vše se snažím udělat v práci,
abych si ji nemusela nosit domů.
Takže to, že jsem dlouho v práci, je pro mě spíš výhoda:o)
...
A takto to vypadalo dnes po vyučování.
Lavice místo dětí obsadili zajíci...








Musím napsat, 
že pro mě je tvoření neskutečný relax.
Vypne se mi mozek:o)
a začnou pracovat ruce.
Nemyslím na nic..
dokonce si ani nepustím hudbu 
a oddávám se tichu.
...
Jarmark už máme příští čtvrtek.
Chci toho ještě hodně udělat.
Dnes jsem začala malovat polštáře.
...
Užijte si krásný, ač mrazivý víkend.
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.