neděle 11. března 2018

BRZY

nebo spíš než se nadějeme budou Velikonoce.
Po celou dobu jarních prázdnin
tvořím,
ale ještě nic nemám zkompletované,
abych se mohla pochlubit.
I chalupu měním z vánočního kabátu 
na velikonoční.
Vytáhla jsem své staré oblíbené slepie..



jsou krásně ošklivé:o)


Blíží se náš odjezd domů..
Za chvíli tu stejně nebude sníh..
Sníh nám doslova mizí před očima!
Já tahám ze země kytičky
a prosím levanduli, 
 co vypadá,
že totálně zmrzla,
aby našla v sobě tu sílu 
a konečně se probudila.
Je mi jasné,že jich opět letos mraky nasadím,
ale o tu loňskou nechci za žádnou cenu přijít!
...
Jinak..
Manžel ze mě opět šílí:o)..
Mé úklidy před odjezdem nikdy nechápe!
Já ano..
člověk nikdy neví..
co kdyby ..
..
Máte to také tak?
..
Užijte si krásný večer.
Inka
💓

PS: Víte, že se těším do práce?
Na mé  děti...


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.