pátek 19. ledna 2018

CHŘIPKA

mě zdolala..
Moje předsevzetí dalšího mého denního psaní vzala za své,
a to jsem se tak těšila.
Jak už jsem psala, tak od neděle na všechno kašlu..
nevím, zda se dá říct, že je to kašel,
neboť se v mém případě jedná spíš o dušení.
Z úterý na středu jsem se v noci tak dusila,
že jsem si vykašlala i modřinu na břiše.
Lapala jsem v noci po dechu
a úplně jsem zapomněla,
co se dělá s dětmi, když mají laryngitidu. 
Pustit na ně studený vzduch nebo rovnou s nimi do ledničky.
Místo toho jsem se do sebe snažila vpravit pár doušků vody.
Přesto jsem ještě ve středu šla do práce.
Odpoledne jsem pak skočila hned do postele 
a ve čtvrtek ráno jsem se už probudila s horečkou,
Návštěva doktorky mě tedy neminula.Doufám, že do neděle budu fit,
i když to tak zatím dnes nevypadá.
Viróza si vybrala daň i v mé třídě. A dnes prý chybělo 12 dětí.
Já bych mohla během těchto dvou dnů konkurovat medvědům.
Pořád spím a když nespím,
tak jím med:o).

V hlavě už mám několik budoucích příspěvků,
ale kromě nich tam mám i rýmu v dutinách 
a tak mi to nějak nemyslí..:o)
Jakmile budu fit,
tak zase naplno začnu.,
Moc všem děkuji za podporu a krásné komentáře.
Bohunce pak moc děkuji za balíček, který přišel do práce.
O tom, ale pak také bude nový příspěvek.
Mějte se moc krásně.
Užijte si víkend lépe než já
a ať se vám chřipka obloukem vyhne.
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.