sobota 9. prosince 2017

VŠECHNO JE JINAK

než jsem si naplánovala.
V lednici se mi kupí máslo na cukroví,
které jsem konečně chtěla upéct 
a místo toho ležím v posteli 
a kurýruji svou chřipku.
Začalo to ve čtvrtek.
Naštěstí až po koncertu.
Koncert se povedl,mohla bych být spokojená 
a místo toho jsem dorazila domů
a s sebou jsem si přinesla zvýšenou teplotu,
zimnici, bolest rukou, nohou, vlastně celého těla
a škrábání v krku.
Vypila jsem dva Coldrexy, litry zázvorového čaje
a usnula.
V pátek jsem se naštěstí probudila bez teploty
a vyrazila jsem do práce.
Na konec vyučování jsem se doslova těšila
a jela jsem si hned lehnout,
protože mě večer čekal muzikál 
a já si ho nechtěla nechat ujít.
Opět nadopovaná Coldrexy jsem to zvládla 
a nelitovala jsem.
Ples upírů byl krásný zážitek.


Domů jsme dorazili před dvanáctou
a dnes celý den ležím a odpočívám.
Potřebuji se dát během víkendu do pořádku
a být zdravá,
takže másla musí chvíli v ledničce počkat.
No, však  vydrží:o)!
Venku se žení všichni čerti 
a v posteli je krásně teploučko.
Vy se mějte moc krásně 
a užijte si pohodový víkend.
Inka
💓



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.