středa 27. prosince 2017

HEKTICKÉ DNY

Konečně se dostávám k posledním 14 dnům před Vánoci,
kdy jsem neměla skoro vůbec čas na psaní a když byl,
tak už jsem neměla sílu...
Co všechno se událo?
Nevím, zda si pamatujete, když jsem někdy na konci dubna napsala,
že pěvecký sbor,
který vedu společně s klavíristkou Eliškou, byl osloven ,
zda by si nezazpíval na vánočním koncertu Jakuba Smolíka v Mladé Boleslavi.
Pak se dlouho nic nedělo,
až na konci září jsme dostali 8 písniček,
které se máme naučit
a které budeme společně zpívat..
Kromě tohoto koncertu míváme ještě náš tradiční vánoční koncert.
Rozhodně jsme se nenudili.
Po našem úspěšném koncertu na sále našeho zámku 
jsme měli ještě další téměř hodinové vystoupení
na Černínském náměstí u nás v Kosmonosích.
17. prosince se konal u nás v DK koncert Jakuba Smolíka.
Náležitě jsme na to museli připravit naše malé zpěváky. 
Děti měly mít na sobě černá trička.
Přišlo i to moc smutné,
a tak jsem nakoupila stříbrné řetězy, z kterých jsem vytvořila čelenky.
Pak jsem koupila stříbrné lepící pogumované papíry
a na Big Shotu vyrazila spoustu stříbrných hvězdiček.
S nimi jsme si pak nazdobili trička.
Pořád bylo co dělat.
Domů jsem chodila každý den poměrně pozdě.
Několik odpolední jsem strávila také nákupy dárků.
V  obchodě Douglas jsem to vzala doslova šmahem:o).
Nakoupila jsem úplně všem a ještě si odnesla domů dárek,
který jsem si nadělila pod stromeček.
...
Večer jsem padala únavou a vždy si šla aspoň na hodinu lehnout.
...
No a kolem desáté večerní začínalo mé noční pečení vánočního cukroví.
Začalo to jako vždy lineckým,
které můj muž vůbec nemusí,
ale pro mě prostě k Vánocům patří 
a kdyby ho snad nejedl nikdo,
tak já ho stejně upeču.
..
Jediné, co jsem koupila, bylo těsto na perníčky.
Je fakticky hnusný!
Perníčky nám jistojistě vydrží dlouho!
Nikdo je nechce.
Emička si vždycky ukousne
(asi se domnívá, že by ten další mohl být lepší- není)
a potajmu ho odnáší do odpadkového koše 
a když se nikdo nedívá,
tak ho vyhodí.
( Normálně bych ji vyhubovala, ale tentokrát se vůbec nedivím 
a dělám, že nevidím:o)).
...
Manžel původně říkal : " Nepeč toho moc!"
Po každém druhu, který jsem upekla mi řekl:
" A išlské taky uděláš?A ořechy? A rohlíčky? No a taky marokánky?
A bábovičky? A taky hlavně ty pařížské rohlíčky... 
skončilo to, že bych mohla ještě udělat vosí hnízda.
Docílila jsem výsledku 16 druhů cukroví.
A ač jsem od každého dělala pouze jednu dávku,
tak toho bylo 6 velkých krabic.



K Vánocům jsem ve škole dostala tento krásný stojan na cukroví..
Je ze dřeva a je úplně nádherný..
Byla to pro mě láska na první pohled:o)


Ale abych neodbočila od koncertu.
K tomu také došlo a byl úžasný!
17. prosince byl zaplněn celý kulturní dům
a my si to náramně užili.
Musím napsat, že Jakub Smolík byl úžasný,
k dětem se choval úplně skvěle 
a dostal z nich maximum.

 Nejprve jsme zazpívali 4 vánoční koledy









Videa mi bohužel nejdou nahrát..
snad někdy příště.
Čekal nás totiž ještě jeden veliký koncert
a to v Praze v Hybernii.
Ale to už je na další příspěvek.
Kdo dočetl až sem, 
má můj obdiv :o))
Inka
💓




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.