neděle 5. listopadu 2017

VEČERNÍ TICHO

Tedy pokud nepočítám hokejový turnaj v televizi,
který si určitě nenechá ujít můj manžel,
když už neodjel a neúčastní se přímo utkání na stadionu.
Jelikož zápas dávají v televizi,
tak zůstáváme déle na chalupě.
Všichni již odjeli
a my jsme tu sami.
Božský klid:o).
...
Pár dnešních fotek ze zahrady.

tak tomu se říká zub času..


pořád ještě pár barevných listů je..



Díky ne zrovna přívětivému počasí jsme byli skoro stále všichni v chalupě.
A ač je veliká,
tak všichni jsme v jedné místnosti:o).
Uklízet nemá smysl.
Všude hrnky, skleničky, hračky, omalovánky,
malování atd. 
Je tu vždy takový nepořádek,
že se děsím, aby nepřijela nějaká návštěva:o).
...
Odpoledne jsem musela na zahradu.
Konečně jsem sklidila  hlízy jiřin,
bála jsem se, že by mohly zmrznout, což by mi bylo líto.


Zazimovala jsem ještě některé další,
uklidila květináče
a chtěla nasázet ještě cibule jarních kytiček,
převážně tulipánů.
K tomu jsem se ale nedostala
a tak mě to čeká příští týden,
pokud zrovna nenapadne sníh.
Modlím se, aby to ještě vydrželo a počkalo:o).
...
Z chalupy si dnes odvážím i zranění.
Jak říkal můj taťka:
" Nešikovné maso musí pryč!"
Tak sice ne doslova,
ale kus masa nebo spíš kůže jsem si pěkně popálila.
Trouba se zavřela dříve než ji opustila moje ruka
a bylo hotovo.
Pěkně mě to bolí..
Ani studená voda nepomohla 
a puchýř mám  větší než pětikoruna.
...
Doufám, že vy jste žádná zranění neměli 
a krásně jste si víkend užili.
Není nad příjemný odpočinek.
Taky se vám zdá, že ten víkend tak rychle letí? :o))
..
Mějte krásný večer
a zítra zvesela:o)
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.