pondělí 27. listopadu 2017

SVÍCNY

A  moje další tvoření.
Moje dcera před pár lety propadla kouzlu vonných svíček.
Říká se, že jablko nepadá daleko od stromu, že? :o)
Miluje svíčky Yankee Candle.
Je schopná obětovat půl kufru,
když letí z Ameriky. Tolik jí totiž zabírají místa,
o kilech ani nemluvě.
...
Naše Anička chodí již do 1. třídy,
a tak i ona a její rodiče musí přispět
svou trochou do mlýna:o).
Co vytvořit?
" Mami, nechceš využít ty prázdné sklenice od svíček?"
Tak to je výzva,
které se jako správná babička musím chytit.
...
A tady je výsledek.
Mně se moc líbí.






Ještě jsem udělala pár ptačích budek
malá dekorace




dokončila jsem už i  papírového anděla


Dnes mi děti do školy donesly spoustu větví,
tak to mě ještě čeká..
velké tvoření bude až ve středu 
a ve čtvrtek nás už čeká vytoužený jarmark.
Vytoužený je hlavně pro manžela,
protože tím, že je už  jarmark,
začíná domácí pohoda 
a byt se vrací do normálu:o).
..
To teprve začnu zdobit u nás doma.
Ještěže první adventní je až příští neděli:o).
..
Užijte si krásný večer..
Dnes bez nové kytičky,
protože ta z minulého týdne je pořád krásná.
To jen na vysvětlenou, proč není květinové pondělí.
Inka
💓

PS: Všem děkuji za pochvalu, šíleně mě to těší
a ještě víc nakopává k větším výkonům:o)).



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.