sobota 16. září 2017

TEPLO KRBU

Nevím, zda tento týden byl tak hektický
nebo můj mozek nějak přestal blogově pracovat :o).
Domů jsem přicházela každý den až večer
a padala únavou.
Třídní schůzky, stěhování mamky.
Prostě vyčerpávající..
Večer jsem si ale vždy přečetla vaše krásné příspěvky.
Obdivovala Martinu růži 
a krásné zrcadlo,
Zdeničce tak trochu záviděla úžasnou dovolenou,
pořád zvažuji zda se zúčastnit podzimní výměny u Marťuly:o)
Obdivuji nádherné fotky u Věrky a žasnu nad její krásnou novou knížkou.
Přemýšlím, zda upéct levandulové sušenky jako Monika Na kopečku
a nemůžu odtrhnout oči od nádherné panenky, kterou uháčkovala Janička.
Od Aničky Štěbetákové bych si okamžitě odvezla poklop k záchodové nádržce,
protože je nádherný!
Možná bych si od ní půjčila na nějaký čas i jejího manžela!:o)
Jeho šikovné ruce by se určitě hodily:o))))!
U Lucie Living obdivuji její květinové dekorace, její děti, její nadhled s jakým píše blog
a její nádherný dům. Zapomněla jsem ještě, že obdivuji s jakou chutí se pustila do malování 
a jak jí to jde!
Alenka s Evou nepíšou 
a to je určitě díky tomu,
že si někde užívají dovolenou,
kterou jim moc přeji.
Už se těším na jejich reportáže.
U Aničky jsem zvědavá, co udělá s takovým množstvím rakytníku
a moc ráda chodím nahlížet k Míše do její zahrady,
ale i domů.
Řídím se jejími radami
a krásně se kochám!
..
Tak vidíte,
pozorně, bedlivě vás sleduji:o),
jen jsem tento týden neměla nějak sílu psát 
a ani napsat komentíky k vašim krásným příspěvkům.
Polepším se,
jen co si asi srovnám denní režim 
a vše se zklidní:o)
...
Jsme na chalupě,
venku to "brečí" z nebe,
ale mně to nějak nevadí.
Manžel zatopil
a já nasávám teplo kamen.
Vařím segedínský guláš na který měl chuť
a užívám si ticha a naší samoty.
...
Přichystala jsem si spoustu zeleniny,
spoustu zázvoru 
a chystám se opět zavářet.
Zázvorové šťávy nám učarovaly
a fakt si je náležitě vychutnáváme.
Zavařené čalamády mizí jako mávnutím proutku,
a tak mám v plánu dělat další a další.
Mimochodem přesně zažívám pocity,
které popisuje Anička.
Nikdy jsem netušila, že budu na stará kolena zavařovat všechno co najdu,
co zjistím, že je zdravé atd..
Jsem stejná jako kdysi bývala moje mamka.
Dělám zásoby na zimu 
a mám z toho velkou upřímnou radost!
..
Chci upéct buchtu,
kterou zase nestihneme sníst.
Rozdám ji,
aby nám nezplesnivěla jako ta z minulého týdne:o(.
...
Nudit se nebudu,
mám tu i pár kytek k zasázení.
Dostala jsem je od kolegů.
...
Budu si jen tak obyčejně víkendově užívat.
I vy se mějte prima
a užívejte života.
Inka
💓


teplo rodinného krbu?
:o))

PS: Musím napsat, že moje nepsaní  zaktivovalo i mého syna,
který mi napsal:o).
Když mu občas vyčtu, že se neozve,
tak mi řekne:
" Maminko, ale já o tobě všechno vím,
vždyť čtu tvůj blog:o)!
Jen ty květinové pondělky mě teda nebaví!"
...



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.