sobota 2. září 2017

SOBOTNÍ

Dnešní počasí nic moc.
Přiznám se, že mě to ani nelákalo ven.
Samozřejmě jsem udělala obhlídku kytiček,
ale od včerejška byly tak zalité, že mou péči nepotřebovaly.
Růže má spoustu květů,
jen nevím, zda ještě vykvete.
Konečně se má ale k světu.
Byla taková nijaká.




tohle nejsou moje,
ale sousedčiny.
Jsou ale na našem pozemku, který jsme jí věnovali,
aby si mohla dělat radost.

dnešní výhled





už začíná být podzimně




Konečně mi vykvetl klemátis.




moje oblíbené jiřinky



vřesům se daří


a hortenzie také z minulého týdne vydržela:o)


Přivezla jsem si s sebou práci,
něco dobrého 
a něco školního.
Začala jsem tím dobrým.
Celé odpoledne jsem krájela zeleninu,
okurky, květák, papriky,cibuli.
Dcera si koupila od někoho domácí čalamádu
a byla výborná.
Tak jsem se rozhodla, že to taky zkusím.
Vypadá to dobře,
jak to bude chutnat, tak to zatím nevím:o).
Nálev chutnal octově:o)).

Celkem mám 11 sklenic.
Jinak naloženou mátu na další mátový sirup
a opět budu dělat zázvorový.
To je náš favorit!
...
Užijte si krásný sobotní večer
a prima neděli.
Inka
💓

Připomínám, že v pondělí losuji svou GIVEAWAY.
Kdo si chce ještě zasoutěžit,
tak


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.