neděle 20. srpna 2017

ZASE DOMA

Člověk má za svůj život spoustu domovů,
přesto pro mě je domov místo,
kde jsem prožila svoje dětství.
Přestože mi už dávno můj rodný dům neříká "pane",
tak se tam ráda vracím.
Čím jsem starší, tak se mi víc vrací vzpomínky na dětství
a okolí mého rodného domu je pro mě takovou velikou studnicí vzpomínek.
Tak třeba rybník,
kterému se říkalo kal a já si pamatuji, že jsem se v něm jako malá holka koupala.
Dnes už by to opravdu nešlo:o)



Zábradlí dříve bylo hezčí a červené.
Vzpomínám, jak jsme ho omývali lahvičkami.
Dříve prodávali takové malinké lahvičky s malinkými kulatými bonbónky,
byla na nich taková malinká panenka.
Starší generace si je jistě bude pamatovat:o).
Ani nevím proč, ale byla to veliká zábava.


první lekníny do kalu zasadila kdysi dávno moje mamka


domy okolo rybníka..
v jednom z nich bydlela má kamarádka.
Náš dům je taky hned u rybníka.
(ten jsem zapomněla nafotit)
....


Vrba, na které jsem se už jako malá houpala.
Vždy jsme vzali svazek prutů 
a už se to houpalo:o)


Studna, která je pořád stejná a u které  se scházela celá parta,
která chodila dolů do Krnska do školy.
Jak jinak než pěšky!


pohled z naší zahrádky
Večerní obloha opět čarovala.



Všechno bráchovi a švagrové krásně kvete.


Mám radost, několik sazenic ibišků jsem si dovezla na chalupu.



Každoroční prázdninová oslava ...
a že těch oslavenců je:o)
Scházíme se moc rádi.
A opět i letos to bylo moc fajn!


dort byl tak dobrý, že jsem musela ochutnat dřív než jsem vzala do ruky foťák:o)


vynikající grilovaná žebírka


 A naše Štěpánka trénovala:o)


Malému Mikuláškovi se u tety moc líbilo:o)




souboj ve velikosti bublin vyhrála taky Štěpánka:o)



malá Majdalénka tu sklenici jen držela:o))


Rozhodně je jasné, že naše rodiny určitě nevymřou,
protože už nám roste další generace!
..
Máme velkou radost, že se naše děti mají rády,
scházejí se a rozumí si.
...
My prožili prima dva dny.
Nyní jsme zpátky na chalupě.
A Vám přeji krásný začátek nového týdne.
Inka
💓







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.