pátek 11. srpna 2017

VOLBA POVOLÁNÍ



Vybrat si správné povolání dá opravdu pořádnou fušku.
Před spaním jsem se ptala Aničky,
jestlipak ví, čím by jednou chtěla být.
...
Nad její odpovědí jsem se musela hrozně smát.
Napíšu to i sem,
abych si to navždy zapamatovala:o).


...
Anička totiž řekla:
" Víš, Inko, děda a babička Hana mě nutí,
abych byla doktorkou.
Já ale nechci, k čemu jim to stejně bude, když už stejně budou mrtví!
:o))))
No, já bych možná chtěla být učitelka.
To mi ale zakazuje mamka,
protože bych neměla vůbec žádný peníze..
Tak já nevím!"
....
Já na to:
- " Aničko, tak přemýšlej, co by Tě bavilo dělat."
Anička:
" Inko, už vím!
Já bych chtěla být taxíkářka!
Mě strašně baví řídit auto!
:o)))
😋
( pravidelně jezdí s dědou ke studánce pro vodu
a děda si je vezme  na zpáteční cestě na klín 
a řídí s ním. Pravidelně se střídají s Emičkou.
Nestačíme pít vodu!!!!
😁
Pořád by chtěly jezdit ke studánce!)
....
Rozhodně začíná vědět, co chce:o)!


Užijte si krásný víkend..
PS: dneska psát raději o našich peripetiích nebudu.
Přibyla k nim ještě jedna.
/dnes jsme bourali autem - jsme živí a zdraví,
tak vlastně o nic nejde, že?/
Tak snad zítra všechno sepíšu..
Dnes jsem raději zvolila psaní o Aničce.


Mějte se prímově
a hlavně bez nehod.

Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.