neděle 6. srpna 2017

SCHODY II.

Neděle je od slova nicnedělání.
U nás to neplatí.
Leckdy je to naopak.
 V neděli nejvíc na chalupě dřeme 
a pak se těšíme v pondělí do práce,
že si odpočineme.
...
Nejinak tomu bylo i dnes.
Úprava svahu u schodů.
..
Včera jsem psala, že teď už veškerá práce bude na mně.
Nebyla.
Chlapi mi svah nádherně sami vyčistili.
Všechno okopali a připravili k osázení.
Na zahradě jsem měla hodně levandule 
a rozhodla jsem se,
že jedna část kolem schodů bude jen levandulová
a druhá část
( ta ještě není)
bude bylinková.
...
Do svahu jsme kromě levandulí 
dali také 4 veliké kameny.
Hlavně proto,
aby udržely na svahu kameny.
...
Musím napsat, že jsme si pěkně mákli,
ale stojí to za to!
...
Výsledek dnešní dřiny:



ještě včera to vypadalo takhle:











Těším se, až kameny trochu oprší,
pak jsou hezčí..
Takhle jsou takové zašedlé.
Musím napsat, že hromada kamenů se pořád nemenší...
A manžel si ze mě dělá legraci,
že co zbyde,
tak si prý sama odvozím někam nahoru.
:o(
Tak se snažím je nacpat všude.
Už jsem nakoupila i gabionovou síť kolem studny.






tak to je ta hromada
(vážně je pořád veliká)


...
Včera jsem vlastně psala, 
proč letos nepojedeme k moři.
Tak hlavně manželovi zjistili boréliózu
a ještě 14 dní bude muset užívat antibiotika.
Nesmí být stále na sluníčku,
což by asi u moře nešlo.
...
Takže letos nic.
Slíbili jsme si ale,
že ještě letos podnikneme několik welness víkendů.
Tak jsem zvědavá.
Právě včera jsme si jeden vybrali
a to hned na příští víkend.
Na Šumavu.
Ale..
ještě než jsme objednali,
přišli k nám na návštěvu naši známí.
Pozvali nás na kulaté narozeniny.
A kdy bude oslava?
Příští sobotu.
No a je po víkendu....
Nemůžeme přece nejít.
Tak snad někdy jindy.
...
Užijte si krásný nedělní večer
a začněte hezky nový týden.
Já jsem šťastná,
že mám ještě prázdniny.
....
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.