sobota 19. srpna 2017

ANDĚLSKÝ

příspěvek.
U Moniky z kopečku byl včera příspěvek přímo andělský.
Vůbec by mě ani nenapadlo
dělat v tuto dobu anděly.
Jenže...
Kdo mě čte,
tak ví,
že u nás je kamenů hromada.
Zbyl malý kousek gabiónové sítě
a v mé hlavě se zrodila myšlenka.
Bude anděl.
Kamenný!


...
Celý den jsme se totiž opět zabývali kameny.
Kolem ohniště jsme dělali kamennou plochu.
Zasadila jsem nějaké traviny 
a opět levanduli.


pohled z dálky od schodiště






a tady je náš kamenný anděl.
Je vysoký asi 70 centimetrů.


Koule, z které má hlavu, jsem koupila.
Když se dá do ní svíčka,
tak i svítí.
Problém nám udělala křídla.
Ta jsou z břidlice.
Manžel je nakonec musel navrtat
a drátem jsme je připevnili ke konstrukci.
...

Kamenů jakoby vůbec neubývalo
a moje hlava už zase vymýšlí pokračování...
...
Ještěže jdu už ve čtvrtek do práce:o).
Oba si asi odpočineme :o).
Užijte si sobotu.
My dnes budeme odpočívat.
Jedeme na návštěvu.
Těším se.
Inka
💓



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.