úterý 4. července 2017

NA SKOK

Dnes na skok v Boleslavi. 
Manžel jel k lékaři, zase na akupunkturu, která mu vážně pomáhá.
Skok trval skoro celý den
a my přijeli na chalupu skoro až k večeru.
A to jsme slíbili dceři, že jí v Jilemnici koupíme postel.
Dorazili jsme tam v 17 hodin a 3 minuty a už bylo pozdě.
Chtěla jsem si koupit ještě kytičky.
Ač bylo po 17 hodině 
a bylo vlastně už zavřeno,
tak mě majitel velice mile a rád obsloužil.
A já si domů odvážela opět krásné závěsy petúnii.
Zítra nafotím, jsou vážně úžasné.
....
Musela jsem se dnes smát.
Manžel řekl, že se vysprchuje až doma
 a já že si umyju vlasy.
Taky až doma.
...
Nejdříve vlezl do sprchy manžel 
a během chvilky začal křičet.
V první chvíli jsem se lekla, co se stalo.
Vzápětí mi to došlo.
Zapomněli jsme oba na to, že v Boleslavi teď nějakou dobu nepoteče teplá voda.
Manžel se oddal otužování
a moje vlasy rozhodně vydrží:o).


...
Užijte si krásný večer.
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.