středa 19. července 2017

KAMENÍ

tak o kamení se mi bude i zdát.
A to se mi kdysi každé léto zdálo o houbách.
Kde ty časy jsou.
Já mám pocit, že snad vůbec letos na houby nevyrazím:o).
Pořád je co dělat kolem zahrady a chalupy.
...
Chci za každou cenu manželovi dokázat, že tu hromadu kamení spotřebujeme.
Myslím, že ne nadarmo se říká naší chalupě Na skalce.
Já přidávám takové hromady kamení, 
že budeme už na úplné skále :o).
...
Bolí mě šíleně záda,
ale dnes hodlám pokračovat.


původně jsem ty veliké balvany chtěli vyndat, 
ale to nešlo unést,
tak jsem je tam nechala a obložila kamínky





Kytičky mi dělají velikou radost!





Mějte moc krásný celý dnešní den
a užijte si sluníčka.
Nejlépe u vody
anebo ještě líp s někým, 
s kým vám je dobře.
...
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.