sobota 27. května 2017

ZAHRADA


začíná nakvétat
Jakmile přijdu na chalupu,
tak začnu obhlížet zahradu.
Popadnu foťák a jdu lovit.


začal kvést můj rododendron,
který je krásný, ale chudák,
protože vrostl do nějaké túje, kterou jsem nasadila poblíž,
když byly obě rostlinky malinké.
Netušíte, zda se dá rododendron přesadit?
Nezničím ho?








i srdíčka začínají nakvétat, vzpomínám na dětství,
kdy jsme je měli na zahrádce


určitě se dočkám i orlíčků,
ty jsou tak tak před rozkvětem


bílá srdíčka













louka posetá kvítím
Kopretiny vedou.








Ráno nás probudilo krásné slunečné počasí,
to se to bude pracovat na zahrádce.
Přivezla jsem si několik pytlů kůry,
tak mám o zábavu postaráno
Čekají mě dvě stráně, které chci nějak upravit,
protože na nich neroste tráva,
ale pouze plevel.
...
Užijte si krásnou sobotu
a pokud budete také pracovat jako já,
tak ať vás to těší,
tak jako mě!
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.