úterý 1. září 2015

1. ZÁŘÍ - GIVEAWAY

Jak jsem slíbila,
budu odměňovat své čtenáře..
Tentokrát se štěstí usměje hned na 3 z Vás,
kteří napíšete komentář pod tento článek
( protože vím, že pro mnohé z vás je skoro nemožné dostat se do mých komentářů a já pořád nevím, jak to vyřešit), tak je možné napsat na můj email
j.fejfusova@seznam.cz.
Do komentáře prosím napiště, o který balíček byste měli eventuelně zájem..
Kdo nenapíše číslo, bude zařazen do výběru balíčku č. 1, 
aby to bylo spravedlivé a nebyl losován hned 3x :o)/ chápete, že?:o))/
Kdo bude chtít, může nasdílet i na svém blogu,
ale jako podmínku si to nekladu:o)..
Mám radost, že můj blog čtete,
pokud se zasmějete nebo dokonce někdy inspirujete,
tak mi to činí radost..
S blogováním nemíním přestat,
protože se blog stal mou radostí, zdrojem inspirací od jiných, ale i mou osobní kronikou.
Díky blogu vím, co jsem dělala před rokem,
ale i ve svých skutečných příbězích
zavzpomínám na léta dávno minulá
a to mě baví:o)..
....
Takže:
....
ČÍSLO 1




V PRVNÍM BALÍČKU JE KRÁSNÉ LEVANDULOVÉ MÝDLO, 
SÁČEK LEVANDULOVÉ VŮNĚ
A NAUŠNICE, KTERÉ VYRÁBÍ MÁ KAMARÁDKA

ČÍSLO 2




BALÍČEK 2 JE KOSMETICKÝ.
NAJDETE TU RTĚNKU, STÍNY A LESK NA RTY,
TAKÉ LEVANDULOVÝ SÁČEK
A PAK PRO MĚ ÚŽASNOU MINI SVÍČKU,
KTERÁ KRÁSNĚ VONÍ.

----------------
ČÍSLO 3





A OPĚT LEVANDULOVÝ SÁČEK, RAZÍTKO 
RUČNĚ VYROBENO S LÁSKOU,
SADA BRČEK,
TUŽKA
A PLASTOVÝ KELÍMEK,
( NAPŮL PRÁZDNÝ NEBO NAPŮL PLNÝ?)
ROZHODNĚ HO POŠLU PRÁZDNÝ ÚPLNĚ :o))).
---------
Tak pokud se Vám něco líbilo,
chcete mi něco napsat
( nezapomeňte číslo:o)) a kontakt na Vás),
tak se budu těšit, že brzy budu moci vylosovat 
3 z vás.
Kdy? 
Jakmile napíšu 1000 příspěvek.
Nyní jich mám už 990!
A kdo mě zná, tak ví, že napsat 10 příspěvků mi nebude trvat déle než 10 dní..
Takže si pospěšte,
myslím, že kolem 10. září se bude losovat!
Všem krásné dny,
svým kolegyním učitelkám přeji ty NEJ žáky
a hodně štěstí!
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.