pondělí 5. ledna 2015

MILUJ SVŮJ ŽIVOT

je název knížky, kterou jsem dostala k narozeninám od mé kamarádky.
Romča je kamarádka, která mě vždycky mile překvapí.
Kdo čte můj blog, tak už ví, že mi darovala předplatné Rozmarýny 
a teď tuto krásnou knihu..
Je to kniha o tom, jak se mít rád...
a to umí málokdo..
Myslím, že to co teď napíšu, 
z Vás většina zná..
Často myslíme na všechny okolo..
Já třeba umím nádherně radit, 
pokud vidím někoho nemocného,
tak ho řečmi bleskurychle odesílám k lékaři,
přece se musí léčit, nemůže nemocný do práce..
A sama? 
Často většinu nemocí přechodím, 
Znáte takový ten pocit...přece  za mě  nebudou dělat druzí..!?
Jednou mi jedna velmi mladá kolegyňka od plic řekla:
"Uvědomuješ si vůbec, jaký jsi sobec?
Není ti dobře, chodíš do práce.
Ohrožuješ druhé, ale i sebe. 
To chceš umřít? No bodejť tebe to trápit nebude,když odejdeš,
ale co tvoje děti, víš, jak se oni budou trápit?"
Vím, měla a má pravdu..
...ale starého psa novým kouskům nenaučíš..
Je to prostě ve mně!
Ale učím se mít ráda, 
učím se šetřit, (teď nemyslím peníze, i když bych měla asi i to:o))
myslet i na sebe( i tím, že si koupím kytky :o)),
odpouštím sobě i druhým
a vím, že vše je dobré:o)
anebo bude.
Naštěstí mi v tom všem pomáhá moje povaha,
veselá, hravá:o) a od dětství pozitivně laděná..
Knížka určitě stojí za přečtení, 
protože nutí k zamyšlení..
Navíc má nádherné ilustrace..







A tak na závěr:
MĚJTE SE RÁDY, RÁDI! 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.