čtvrtek 29. ledna 2015

HODNOCENÍ

aneb vysvědčení..
Nemám ho ráda jako takové, ¨
ale moc ráda s dětmi hodnotím jejich práci 
nebo spíš nechávám hodnotit je samé..
A tak dnešní den byl u mě ve třídě v tomto duchu..
Psali a říkali jsme si , co se nám povedlo, 
v čem jsme dobří,
co umíme..
Došlo i na to, co bychom mohli udělat lépe,
v čem přidat 
a nebo v čem ubrat( třeba ve zlobení:o)))...
Musím napsat, že mám prima žáčky 
a že učení je pro mě radost..
A tak nakonec došlo i na ta vysvědčení, 
kde převážně byly samé jedničky,
což je radost..
někdy jsem ještě " mhouřila" oči..,
ale za tu radost to stálo..
A taky jsme vyhodnocovali
nejlepší počtář, nejlepší čtenář, nejšikovnější, nejlepší sběrač papíru
a další nej, nej,nej, 
tak, aby se dostalo na všechny..
Nakonec si každý vybral z krabice nějakou odměnu..
Ale to nejdůležitější..
každý dostal kouzelnou "červenou" 
na nové známky v II. pololetí..
Samozřejmě na samé jedničky:o)
Doufám, že si všichni vybrali tu správnou 
a nebude se s ní muset psát jiné známky:o))






 10 nej ..žabáků:o)
získali nejvíce žabek..

a všechna moje zlatíčka:o))


a já dostala nádherné růže..




hyacinty






A nezbývá než udělat dnes silnou čáru 
a začít nanovo..
Vždycky začínám úplně od začátku..
to znamená, že i ten úplně nejposlednější
se může ocitnout na 1. místě!
A protože jsme žabičkovou třídou,
tak má každý šanci být pořádným skokanem:o)..
Znáte to..někdo dokáže být úspěšný od samého počátku,čehož si já vždycky cením.
Neskutečně však obdivuji, fandím a podporuji toho, komu něco nejde nebo neumí
a dá do toho všechno, aby byl lepším..
Jednoho takového žáčka mám ve třídě 
a moc, moc si přeji, aby se mu podařil veliký skok!
-------------
 Pokud Vám vaše dítka přinesla dnes vysvědčení
a Vám se moc nelíbí,
tak do nich zasaďte semínko naděje..
Dejte jim víru, že v ně věříte 
a že to bude lepší,
musí chtít  něco pro to udělat..
Věřte jim a pomozte jim..
Krásný večer Všem..
Inka




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.