středa 24. září 2014

MOJE PRVNÍ GIVEAWAY

Už na dovolené v Americe jsem věděla, že chci uspořádat svou vlastní první Giveaway..
Mám ráda, když můžu někoho obdarovat.Myslela jsem si, že to bude na čísle 10 000, ale díky dovolené stoupla trošku sledovanost blogu a než jsem dorazila domů, tak těch otevření bylo daleko víc..Pak se mi líbilo moc číslo 12 345. To jsem ale také nevychytala, takže jsem se rozhodla, že budu obdarovávat právě teď..třeba proto, abych Vás potěšila, když už nás zrovna až tolik netěší počasí..Prostě a jednoduše..abych Vás zahřála aspoň možností získat malý dárek. No a protože by mi bylo líto, obdarovat pouze jednu jedinou z Vás..tak ty dárečky mám celkem 3.
Kdo by měl tedy zájem si o nějaký dáreček zasoutěžit..stačí napsat komentář, číslo dárečku, který by chtěl a pak poprosím o sdílení na Vašich stránkách nebo facebooku. Do příspěvku napište, kde sdílíte..pak ještě email, abych Vás mohla kontaktovat v případě výhry..
Losování proběhne 7. října, kdy má moje vnučka narozeniny..
Dárečky jsem přivezla z dovolené...snad Vás potěší 
Inka

BALÍČEK č. 1



 BALÍČEK č. 2




 BALÍČEK č.3


a ještě do všech balíčků -
3 brčka:o))


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.